Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Piątkowy twarogowy omlet

Witajcie w piątek 💖 Za oknem deszcz, od rana biegamy z M, ale śniadanie pyszne musi być 💖  Pyszny twarogowy omlet w towarzystwie  @dayup.eu Co potrzebujemy: ✔ 90 g białek jajek  @farmabialka.pl   ✔ 50 g mąki orkiszowej  @krukam ✔ pół kostki twarogu półtłustego  ✔ łyżeczka proszku do pieczenia  ✔ łyżeczka syropu z agawy ✔ masło ghee  @krukam Wszystkie składniki miksujemy, smażymy na małym ogniu pod przykryciem.  Przewracamy ostrożnie na drugą stronę.  Smacznego! . . #breakfast   #fitsniadanie   #sniadanie #czasnasniadanie   #sniadaniemistrzow #breakfasttime   #breakfastofchampions #zdrowejedzenie   #pancakes #healthybreakfast   #fitbreakfast #dietbreakfast   #fitkuchnia   #fitjedzenie #zdrowojem   #czystamicha   #healthyfood #cleanfood   #fitchoices   #cleaneating #cleaneatingideas   #szczecin   #krukam #imoffline   #dayup   #bezściemy   #wakeenjoy #ddob
Cześć dziewczyny!


Dzisiaj w mojej łazience zadomowiły się nowe kosmetyki nowej rewelacyjnej marki Evrēe.






Moja pielęgnacja włosów ostatnio jest dość zaawansowana dotyczy to również ciała. 
Bardzo cieszę się, że mogę pokazać Wam produkty, które naprawdę zaczynają robić rewolucje w  mojej łazience.

Zacznijmy od włosów
Szampon x-treme volume




Moje wrażenia

Jak najbardziej daje plusa. Moje włosy myję co drugi dzień. Nie przeciąża włosów, ładnie je oczyszcza, 
utrzymuje na idealnym poziomie nawilżenia.
Urzekł mnie ten kosmetyk.


Czas na stopy
Max repair regenerujące serum do stóp


Moje wrażenia
 Mój ulubiony krem tego roku. 
Miałam okazję stosować już wcześniej nie jeden krem, ale ten jest top 1.
Zakupiłam go w promocji w drogerii NATURA za jedyne 6,99 zł. 
Serum jest gęste, ale za to bardzo delikatne.
Zapach jest bardzo delikatny i pachnie świeżo.
Serum stosuje codziennie na wieczór po kąpieli, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego. Po przespanej nocy skóra dalej jest nawilżona i miękka. 
Zawartość serum czyli mocznik, olej arganowy, wosk pszczeli jak również olej canola mają rewelacyjne
działanie i dla Ciebie



Czas na dłonie
Total Nutrition odżywczy krem do rąk 

Moje wrażenia
Przychodzi ta pora w roku gdzie nasz skóra potrzebuje więcej nawilżenia.
Gdyby nie ten krem moje dłonie zamieszkałyby na stałe w kieszeniach.
Dotychczas o tej porze mam bardzo wysuszoną skórę jak również szorstką.
Krem bardzo szybko wchłania się, skóra po użyciu kremu nie klei się.
Krem bardzo dobrze rozsmarowuje się pozostawiając je nawilżonymi i delikatnymi. 
Dotychczas myślałam, że krem Neutrogena był najlepszy już zmieniam zdanie dziękuje Evrēe :)



Komentarze

Popularne posty