Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Piątkowy twarogowy omlet

Witajcie w piątek 💖 Za oknem deszcz, od rana biegamy z M, ale śniadanie pyszne musi być 💖  Pyszny twarogowy omlet w towarzystwie  @dayup.eu Co potrzebujemy: ✔ 90 g białek jajek  @farmabialka.pl   ✔ 50 g mąki orkiszowej  @krukam ✔ pół kostki twarogu półtłustego  ✔ łyżeczka proszku do pieczenia  ✔ łyżeczka syropu z agawy ✔ masło ghee  @krukam Wszystkie składniki miksujemy, smażymy na małym ogniu pod przykryciem.  Przewracamy ostrożnie na drugą stronę.  Smacznego! . . #breakfast   #fitsniadanie   #sniadanie #czasnasniadanie   #sniadaniemistrzow #breakfasttime   #breakfastofchampions #zdrowejedzenie   #pancakes #healthybreakfast   #fitbreakfast #dietbreakfast   #fitkuchnia   #fitjedzenie #zdrowojem   #czystamicha   #healthyfood #cleanfood   #fitchoices   #cleaneating #cleaneatingideas   #szczecin   #krukam #imoffline   #dayup   #bezściemy   #wakeenjoy #ddob

A dzisiaj w roli głównej "Protein Cream 6PAK Nutrition"

 A ty jaki masz dzisiaj powód do radości ? 

W takim razie przedstawiam wam nowość od @6pak_nutrition czyli kremy proteinowe w 3 smakach:
 
 ✳️ Czekolada

✳️ Malina 

✳️ Biała czekolada

Brawa i ogromne podziękowania za produkt, który nie zawiera cukru oraz oleju palmowego bo sami przyznacie te dodatki są dodawane praktycznie wszędzie.
Ja już użyłam kremy do moich gofrów z mąki migdałowej.
Powiem wam jedno skradły moje serce ❤️

 


Dzisiaj budyniowe gofry o smaku malinowym z masłem z białej czekolady jak również placuszki z użyciem mąki ryżowej jak również gryczen ❤️
Podejmujesz wyzwanie, spróbujesz?







Komentarze

  1. Mniaaam, jak to pięknie wygląda! Chętnie bym czekoladowego skosztowała. Kocham czekoladę :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi smak czekolady jak nutellka ale mniej słodka. Da się jeść łyżka prosto z pudełka 💖

      Usuń
  2. Jak Ty to kochana przepiękne przystrajasz, aż nie mogłabym tego zjeść:) I kolejny powód aby zrobić przepyszne gofry:)
    Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda dobrze i pewnie jeszcze lepiej smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle jestem od wrażeniem twoich umiejętności kulinarnych <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jak to pysznie wygląda 😍 brawa i szacunek dla Ciebie ❣️

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi smaka! :D Chętnie bym zjadla

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Wygląda to naprawdę pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko.. już widzę jak robie gofry z tymi kremami ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda smakowicie, naprawdę chętnie bym się poczęstowała :)
    dla mnie nie ma problemu, odważę się i spróbuję (albo zjem wszystko)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy moja dietetyczka pozwoliłaby mi na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za apetyczne zdjęcia, aż chciałabym to zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jezusie, jak to apetycznie wygląda! Zachęciłaś mnie bardzo tymi smakowymi masłami , a w szczególności oczywiście ich skład. Jestem zachwycona! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie korzystam z produktów proteinowych, ale nabrałam ochoty na gofry :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty