Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Piątkowy twarogowy omlet

Witajcie w piątek 💖 Za oknem deszcz, od rana biegamy z M, ale śniadanie pyszne musi być 💖  Pyszny twarogowy omlet w towarzystwie  @dayup.eu Co potrzebujemy: ✔ 90 g białek jajek  @farmabialka.pl   ✔ 50 g mąki orkiszowej  @krukam ✔ pół kostki twarogu półtłustego  ✔ łyżeczka proszku do pieczenia  ✔ łyżeczka syropu z agawy ✔ masło ghee  @krukam Wszystkie składniki miksujemy, smażymy na małym ogniu pod przykryciem.  Przewracamy ostrożnie na drugą stronę.  Smacznego! . . #breakfast   #fitsniadanie   #sniadanie #czasnasniadanie   #sniadaniemistrzow #breakfasttime   #breakfastofchampions #zdrowejedzenie   #pancakes #healthybreakfast   #fitbreakfast #dietbreakfast   #fitkuchnia   #fitjedzenie #zdrowojem   #czystamicha   #healthyfood #cleanfood   #fitchoices   #cleaneating #cleaneatingideas   #szczecin   #krukam #imoffline   #dayup   #bezściemy   #wakeenjoy #ddob
Przytulanie z Sleepeee

Jeszcze parę dni temu był brzuszek, codzienne ruchy malucha sprawiały mi ogromną radość nawet jeśli dostanę kopniaka. Z jednej strony nie mogłam się doczekać dzidziusia i nie mogłam sobie wyobrazić, jak to będzie, gdy się urodzi. Świadomość nadciągających zmian jest zarazem ekscytująca i lekko przerażająca. Ostatnia myśl, że jest w nim malutkie życie, jest cudowna i niesamowita. Wskazany termin to jedno, ale nie spodziewałam się, że będzie jednak to szybciej.

Kiedy emocje już opadły, maluch przytulony i wiedziałam, że wszystko jest w porządku mogłam odetchnąć z ulgą. Szczęście, duma, ulga, wzruszenie, zachwyt, tkliwość, wdzięczność. Ogromne zmęczenie nie fizyczne, ale te nerwowe.

Noc z dnia 29 na 30 był dla mnie bardzo emocjonujące a dlaczego bo to pierwsza noc sam na sam z maluszkiem. Obawa jak mam go złapać, jak go przytulić i jak mam się nim zająć- takie myśli chodziły mi po głowie. Pomoc położnych dały dużo do myślenia przytul, niech poczuje Twoje ciepło i bicie serca.

W takim razie skąd wziął się pomysł na przytulanie poprzez otulanie?
Ograniczone ruchy i dotyk tkaniny na skórze przypomina maluchowi znane i bezpieczne miejsce, w których spędził kawałek czasu. Kiedy maluch został przywieziony do sali był właśnie owinięty pieluszką, która w pewien sposób ograniczała mu ruchy a przez to był bardzo spokojny.
Początek otulania wprowadzony od pierwszego dnia życia i kontynuowany na pewno będzie. Najpierw becik a teraz przyjdzie czas na profesjonalny otulacz. Rączki skrępowane na pewno nie będą przeszkadzać w spokojnym śnie a przyjdzie czas kiedy zje, dostanie buziaka i spokojnie zaśnie. 

Otulacz FIRST STEP







 Usypianie małego księcia to jeden z najtrudniejszych obowiązków od czasu kiedy wróciliśmy do domu. Od początku byśmy chcieli by maluch zasnął jak pstryknięcie palcami jednak on potrzebuje naszej pomocy tak samo jak było w brzuszku.
Nowe otoczenie, nowe a zarazem małe zmiany. Chcielibyśmy by od razu była cała noc przespana a tak się po prostu nie da. Jednak moja kolejna noc jest zdecydowanie na tak pomimo, że przez dwie godziny nie wiem ile miałam pomysłów by maluch zasnął. 
Wiele osób zna i praktykuje kołysanie na rękach czy w łóżeczku, szumiący miś ale maluch chce byśmy były zwarte i gotowe od razu. 

Gniazdko Niemowlęce Feel Glamour


Czy kokon dla niemowlaka jest niezbędny i w ogóle przydatny?
Niewątpliwie jest śliczny i z założenia rzeczywiście może się sprawdzić np. kiedy położę dziecko u siebie w łóżku będzie chronione przed ewentualnym przygnieceniem czy sturlaniem się z niego czy
włożyć go do standardowego niemowlęcego łóżeczka, żeby w pierwszych miesiącach zapewnić dziecku bardziej przytulne miejsce do spania.
Wymiary:
Długość wewnętrzna: 70 cm
Szerokość wewnętrzna: 30 cm

Skład:

Sleepee dba o bezpieczeństwo Twojego dziecka.

Materiał:

100% bawełna najwyższej jakości z unikatowym wzorem zaprojektowanym dla Sleepee
Bawełna i nadruk posiadają Certyfikat OEKO- TEX 100 Klasa I
Wypełnienie:
Boki: antyalergiczna gąbka
Materac: antyalergiczny materac stosowany w łóżeczkach dla dzieci






Ciekawa jestem jak wyglądają Wasze spotkania w środku nocy… :)

Zapraszam na stronę http://www.sleepee.pl/ gdzie możecie popatrzeć i poczytać o wszystkich modelach.

Do następnego.

Komentarze

Popularne posty