Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Piątkowy twarogowy omlet

Witajcie w piątek 💖 Za oknem deszcz, od rana biegamy z M, ale śniadanie pyszne musi być 💖  Pyszny twarogowy omlet w towarzystwie  @dayup.eu Co potrzebujemy: ✔ 90 g białek jajek  @farmabialka.pl   ✔ 50 g mąki orkiszowej  @krukam ✔ pół kostki twarogu półtłustego  ✔ łyżeczka proszku do pieczenia  ✔ łyżeczka syropu z agawy ✔ masło ghee  @krukam Wszystkie składniki miksujemy, smażymy na małym ogniu pod przykryciem.  Przewracamy ostrożnie na drugą stronę.  Smacznego! . . #breakfast   #fitsniadanie   #sniadanie #czasnasniadanie   #sniadaniemistrzow #breakfasttime   #breakfastofchampions #zdrowejedzenie   #pancakes #healthybreakfast   #fitbreakfast #dietbreakfast   #fitkuchnia   #fitjedzenie #zdrowojem   #czystamicha   #healthyfood #cleanfood   #fitchoices   #cleaneating #cleaneatingideas   #szczecin   #krukam #imoffline   #dayup   #bezściemy   #wakeenjoy #ddob

Miłosz - nasze oczko w głowie ❤️ ❤️ ❤️


Miała to być wizyta kontrolna, w razie co sprawdźmy co z maluchem. Czas spędzony pod KTG mocno się dłużył, jedno usg za drugim pewna obawa i stres. Prawie całą ciążę byłam aktywna sportowo, dlatego też od samego początku wiedziałam, że chce rodzić naturalnie.
Wszystko diametralnie zmieniło się w przeciągu dwóch godzin. Słowa lekarza P. Magdo nie ma na co czekać musimy ciąć dla dobra maluszka. To był cios poniżej pasa. Nie pamiętam kiedy tak mocno trzęsły mi się ręce i nogi- nogi jak z waty. Mój M. czekał na korytarzu jednak gdy wyszłam oczy mi się tak zaszkliły nie ze złości tylko chyba z zaniepokojenia co z maluchem. Czas na porodówkę. Jeszcze trochę zajęło czasu zanim wszystko się rozkręciło. Ogromne przerażenie, nagły spadek tętna malucha. Nigdy nie widziałam tylko pielęgniarek i lekarzy za jednym razem, bieg na sale operacyjną w kapciach z kroplówką w ręku, szybkie znieczulenie, sprawdzenie tętna malucha i ogromny strach w oczach. Czas 7 minut i maluch był już z nami na świecie. Chwila ciszy i nagły płacz- malucha i mój. Coś niesamowitego.
Niezadowolenie z całego zdarzenia?
Nigdy tego nie powiem ! ! !
Życie malucha było najważniejsze ! ! !

Dlatego nasze małe oczko w głowie musiało być uwiecznione na zdjęciach. Sesja jest to cudowna pamiątka na lata dla nas czy dla rodziny. Bo czas tak szybko leci.

Oddaliśmy się w ręce Marcelki i Agi ❤️  
Dziękujemy dziewczyny za cierpliwość do małego diabełka ❤️ 
http://www.szwarcfotografia.pl/













 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty