Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Piątkowy twarogowy omlet

Witajcie w piątek 💖 Za oknem deszcz, od rana biegamy z M, ale śniadanie pyszne musi być 💖  Pyszny twarogowy omlet w towarzystwie  @dayup.eu Co potrzebujemy: ✔ 90 g białek jajek  @farmabialka.pl   ✔ 50 g mąki orkiszowej  @krukam ✔ pół kostki twarogu półtłustego  ✔ łyżeczka proszku do pieczenia  ✔ łyżeczka syropu z agawy ✔ masło ghee  @krukam Wszystkie składniki miksujemy, smażymy na małym ogniu pod przykryciem.  Przewracamy ostrożnie na drugą stronę.  Smacznego! . . #breakfast   #fitsniadanie   #sniadanie #czasnasniadanie   #sniadaniemistrzow #breakfasttime   #breakfastofchampions #zdrowejedzenie   #pancakes #healthybreakfast   #fitbreakfast #dietbreakfast   #fitkuchnia   #fitjedzenie #zdrowojem   #czystamicha   #healthyfood #cleanfood   #fitchoices   #cleaneating #cleaneatingideas   #szczecin   #krukam #imoffline   #dayup   #bezściemy   #wakeenjoy #ddob

Poniedziałek w wersji My Little Dream czyli moje domowe French Toast


Tosty francuskie to przecież nic innego jak kromka chleba namoczona w mleku z jajkiem i usmażone na złocisty kolor. Sposobów na podanie tostów jest wiele. Gotowe tosty można posypać cukrem pudrem z cynamonem, podać z syropem klonowym bądź podać z owocami sezonowymi.




A ja mam dla was coś nowego, coś innego

SKŁADNIKI:

🔹 1 jajko

🔹 1 miarka białka - ja użyłam białko o smaku waniliowym  odsyłam was do strony

www.6paknutrition.com

WYKONANIE:

🔹 Jajko oraz miarkę białka mieszamy za pomocą trzepaczki tak aby nie powstały grudki

🔹 Chlebek żytni obtaczamy, smażymy na oleju kokosowym

Ja używam olej kokosowy od www.krukam.pl na hasło fitrunmum otrzymacie rabat 10%

Komentarze

  1. Widzę kochana że coraz to pyszniejsze rzeczy nam tu dodajesz:) Widze też że już dochodzisz do wprawy i ładnie blog wygląda:)
    Pozdrawiam
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, wyglądają przepysznie!
    Pozdrawiam, Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow! To wygląda naprawdę pięknie i smakowicie! Chyba muszę czymś takim przywitać gości, gdy następnym razem ich ugoszczę :)

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę to zrobić, nigdy w życiu nie widziałam nic tak pięknego 😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Faktycznie efekt końcowy wyszedł boski, a smak jest !:D

      Usuń
  5. Mniam! Wyglądają przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tosty francuskie na słodko. Wyglądają cudownie i apetycznie!
    Mi kiedyś mama robiła w dzieciństwie, ale znałam je tylko w połączeniu z pomidorem.
    Muszę koniecznie wypróbować takiego śniadania na słodko. Super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty