Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Piątkowy twarogowy omlet

Witajcie w piątek 💖 Za oknem deszcz, od rana biegamy z M, ale śniadanie pyszne musi być 💖  Pyszny twarogowy omlet w towarzystwie  @dayup.eu Co potrzebujemy: ✔ 90 g białek jajek  @farmabialka.pl   ✔ 50 g mąki orkiszowej  @krukam ✔ pół kostki twarogu półtłustego  ✔ łyżeczka proszku do pieczenia  ✔ łyżeczka syropu z agawy ✔ masło ghee  @krukam Wszystkie składniki miksujemy, smażymy na małym ogniu pod przykryciem.  Przewracamy ostrożnie na drugą stronę.  Smacznego! . . #breakfast   #fitsniadanie   #sniadanie #czasnasniadanie   #sniadaniemistrzow #breakfasttime   #breakfastofchampions #zdrowejedzenie   #pancakes #healthybreakfast   #fitbreakfast #dietbreakfast   #fitkuchnia   #fitjedzenie #zdrowojem   #czystamicha   #healthyfood #cleanfood   #fitchoices   #cleaneating #cleaneatingideas   #szczecin   #krukam #imoffline   #dayup   #bezściemy   #wakeenjoy #ddob
Mama czyli niezwykła mama powraca na biegowe ścieżki 

Kiedy nasz mały M. miał miesiąc mocno wyczekiwałam potwierdzenia od lekarza tak Pani Magdo ma Pani zielone światło by znów powrócić do biegania. Jedynie co zostało mi przypomniane jest Pani po cesarce więc z głową i na spokojnie- w końcu była duża ingerencja w organizm. Dałam sobie dodatkowo pół miesiąca - taka granica bezpieczeństwa pomimo, że czułam się naprawdę dobrze. 

Pierwsze tygodnie z maluchem były naprawdę dużym wyzwaniem jednak kiedy mogłam wyciągnąć buty do biegania mogłam sobie powiedzieć ale nie jestem taką zwykłą mamą jestem mamą, która wraca do biegania. Na początku nie zdawałam sobie do końca sprawy, że moja doba w niektóre dni może być po prostu za krótka. Pierwsza myśl będę ćwiczyć w domu, aby przygotować mięśnie. Jednak tu się przeliczyłam.

Kiedy przyszedł ten dzień kiedy wyciągnęłam spodnie i moje ulubione buty do biegania czułam, że to będzie właśnie mój dzień. Społeczeństwo z dnia na dzień jest co raz to bardziej zaangażowane by wyglądać lepiej, by czuć się lepiej niezależnie jaką formę aktywności prowadzą.

Mija kolejny miesiąc kiedy biegam i czuję się rewelacyjnie.
Na ten rok rzuciłam sobie parę wyzwań tych mniejszych, ale również tych ciut większych.
Czy podołam na pewno!
W końcu robię to dla siebie!

Młoda mama i SQUEEZY
Na samym początku zadacie mi pewnie pytanie jak sprawdzają się produkty.

Podchodzę dość sceptycznie do tego typu produktów ze względu właśnie na smak- dość sztuczny.
I tu naprawdę jestem pod dużym wrażeniem. Smak odpowiada smakowi gumie z dzieciństwa Mamba! Super smak połączony z super produktem. 


Na rynku mamy naprawdę wiele firm, które oferują nam wiele smaków.
Czy warto i kiedy je używać?
Żele energetyczne cieszą się dużą popularnością nie tylko u długodystansowców, ale również u osób które pokonują dystans półmaratonu. Ich pomoc to dostarczenie organizmowi energii a plus taki, że są lekkostrawne i szybko się wchłaniają. Ale co jest najważniejsze nowe smaki/ nowe firmy nie testujmy w dniu zawodów bo może się to źle skończyć.

A co z testowaniem ich?

W moim przypadku padło na wybór:

SQUEEZY Żel Energetyczny 33 g Banan

SQUEEZY Żel Energetyczny 33 g Cytryna

SQUEEZY Żel Energetyczny 33 g Malinowy

SQUEEZY Drink Żel Energetyczny Do Picia 60 ml Malinowy

SQUEEZY Super Drink Żel Energetyczny Do Picia 60 ml Cytrynowy z kofeiną


A co z batonami?


Najlepsze jakie w życiu jadłam !!!

SQUEEZY Organiczny Baton Energetyczny 40g Ananas/Migdał


Skład:
Rodzynki*, ananas* 18%, migdały*, miód pszczeli, pestki moreli, olej słonecznikowy*, skrobia ziemniaczana*.


SQUEEZY Baton Energetyczny 50g Owocowy

Skład:
chrupki ryżowe (mąka ryżowa, gluten pszeniczny, cukier, słód pszeniczny, glukoza, sól), płatki owsiane, syrop glukozowo-fruktozowy, syrop glukozowy, rodzynki 11,7%, cukier, kawałki moreli 5,3% (glukozowo-fruktozowy syrop, włókna moreli , środki nawilżające: gliceryna), koncentrat przecieru z moreli, tłuszcz roślinny, substancja żelująca: pektyna, przeciwutleniacz: kwas askorbinowy, aromaty, glukoza, tłuszcz palmowy, kandyzowana skórka pomarańczowa (skórka pomarańczy 1,1%, cukier, glukoza, fruktoza, syrop glukozowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, maltodekstryna, emulgator: lecytyna sojowa), regulator kwasowości: kwas cytrynowy, sól.

Więcej informacji :

http://squeezy.com.pl/
https://www.facebook.com/Squeezy.Polska/?ref=ts&fref=ts
https://www.instagram.com/squeezypl/



Komentarze

Popularne posty